2010. január 20., szerda

Srí Lanka 2010.01.16. - 2010.02.02.

2010.01.20-a az ötödik nap
BOGAWANTALAWA-NORWOOD-KANDY-MOUNT LAVINIA
Tegnap nem írtam erről a csodás helyről ahol megszálltunk, a Tea Trails Tientsin Bungalowról. Az utazók Ázsiában tavaly több kategóriában is elsőnek választották, pl. a legjobb "all inclusive" és a legjobb "eldugott hely" kategóriában.
Egy sétát téve a kertben és a szálló környékén, nem is meglepő. Tényleg jól el van dugva:) Igaz egy domb tetejére épült -még az angol időkben-, de minden irányból teaültetvényekkel van körülvéve. Gyönyörű angol park, teniszpálya, teaültetvényre néző medence, olvasó szoba, szivar szalon és még hosszasan sorolhatnám. Érkezésünkkor a séf kijött hozzánk és ismertette az esti menüt, majd megkérdezte, hogy van-e valamilyen egyéb kívánságunk. A menüt az egyik ültetvényre néző verandán szolgálták fel, amihez a legjobb francia és ausztrál borok közül válogathattunk. Vacsora után olvasgattam a szalonban, sok érdekes régi könyvet és képet találtam, miközben arakot, kókuszpálma virágából erjesztett helyi szeszes italt kortyolgattam. Mindezalatt folyamatosan lesték minden kívánságunkat.
Ez volt az egyik legcsodálatosabb hotel, ahol valaha jártam.










Az ötödik napot a Norwood teagyár meglátogatásával kezdtük, ahol személyesen Andrew Taylor kalauzolt végig minket, akinek az ősei hozták be Srí Lankára a teát.







Ebéd után indultunk tovább erről a csodás helyről és Kandy érintésével késő este érkezünk Mount Laviniára.

Nincsenek megjegyzések: