2010. január 19., kedd

Srí Lanka 2010.01.16.-2010.02.02.

2010.01.19-e a negyedik nap
NUWARA ELIYA-NANUOYA-BOGAWANTALAWA
Ma a közepesen korai kelés után, a reggelinél össze sem tudtam számolni, hány féle fogás közül lehetett választani.
Utána nekiindultunk, hogy a parkban fotózzunk, ahol nem jutottunk túl messzire. Rögtön a park közepén belecsöppentünk egy szingapúri top fotós, Jino Lee katalógusfotózásába, aki Canon csúcsgépeivel és obijaival dolgozott. Jino Lee Ázsia szerte tart fotós workshopokat. A szervező látva az én "kis komoly" felszerelésemet - miután gyorsan felkerült a 70-200mm-as obi -, beszélgetésbe kezdtünk, sőt! be is mutatott minket egymásnak, aminek természetesen névjegykártyacsere lett a vége. Ki tudja?:)
A mai nap az első megállónk, egy, a tamil teaszedők gyerekeinek létrehozott bölcsi-ovi. Itt 20 csöppséggel foglalkoznak, amíg a szülök a teaültetvényeken dolgoznak.
Eleinte kissé visszahúzódozva szemléltek, méregettek minket a gyerekek, aztán Balázs - a barátom, aki velem utazott -, elővette a magával hozott jegyzettömböt, ami igen jó ötletnek bizonyult. Pillanat alatt feloldotta a csöppségeket. Rajzolt nekik, ők pedig kiszínezték, én pedig nyugodtan fotózhattam.






A bölcsi-ovi után mentünk fotózni a szülőket, a teaszedő asszonyokat. Ez volt az egyik legjobban várt program, illetve nap, Srí Lanka-i utam alatt.
Végigkísértük a tealevelek -2 levél és a rügy, ez az, amit teaként iszunk-, útját a teaültetvényektől egészen a teagyárig. A gyárban megvendégelt minket a gyár menedzsere, aztán pedig természetesen jól bevásároltunk teából:) Már itt úgy éreztem, hogy sikerült túllépnem a megengedett poggyászhatárt:( Mi lesz később?








Késő délutánra értünk a szállásunkra, a Tea Trails Tientsin Bungalow-ba, de erről bővebben a holnapi bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések: