2010. július 17., szombat

Móni&Tibi esküvő előtti sorozat 2010.07.17.

















5 megjegyzés:

Mándi Emese írta...

Hámondtam én, hogy nagyon helyesek! :))
Klassz sorozat lett, ötletes!
Muti majd az esküvőt is és Húgomról a lagziról rendelek is egy jó képet itt és most, hehe. :)

Charlotte írta...

Nagyon szép a pár, és a képek is klasszak lettek. Sok szerencsét és jó fényeket kívánok az esküvőhöz!!

Timi írta...

Marha jóóó sorozat!
Gratulálok! Esküvőre is legalább ilyen szépeket kívánok;)

Móni írta...

Nagyon szépen köszönjük a szép képeket.
Istenien éreztük magunkat az első fotózásunkon. Nagyon kedves, aranyos és nem utolsó sorban profi a Gergő... :-) Szinte sajnáltuk mikor befejeződött a fotózás, pedig nem kevés képet készítettünk. :-)

Már most tervezzük, hogy szeretnénk majd picit később még saját célra új képeket. :-)

Köszönjük szépennnnnnnnn Gergő!

Móni és Tibi

Simákgeri írta...

Köszönöm a sok dicséretet:))
Memese, de csak azért mert ilyen szépen kértél;)
Charlotte, köszönöm, szerintem is egy nagyon szép pár, már nagyon várom én is a Nagy napot.
Timi, örülök hogy tetszik a sorozat, remélem azok a képek is legalább ilyen jók lesznek.
Móni, köszönöm a sok dicséretet én is sajnáltam hogy vége lett a fotózásnak:(de már csak két hét és újra fotózhatunk:)))